back to top
  /  Intrebari Frecvente
1. Pot returna un produs dupa ce a fost desigilat?

Raspuns: Puteti returna un produs numai daca acesta nu a fost purtat si se afla in starea in care l-ati primit de la noi. Mai exact, indiferent ca produsul a fost desigilat pentru a fi acceptat in termenul legal de 14 zile lucratoare nu trebuie sa prezinte semne de uzura.

2. Cum pot schimba adresa de livrare pentru comanda?

Daca doriti sa schimbati adresa de livrare in termenul in care comanda este inca in curs de procesare acest lucru poate fi efectuat daca ne contactati prin e-mail sau telefonic si ne comunicati noua adresa de livrare. In cazul in care comanda dvs. se afla deja la curierat va rugam sa comunicati curierului noua adresa de livrare.

3. Cand se livreaza comanda mea?

Site-ul AEROBICO.COM ofera informatii in cadrul fiecarui produs cu privire la timpul de procesare si de livrare al comenzii. In cazul in care nu sunt oferite aceste informatii pe pagina produsului comandat de catre dvs. va rugam sa luati legatura cu unul dintre operatorii nostri pentru mai multe informatii.

4. Care este valoare minima pentru comanda?

Aerobico iti ofera posibilitatea de a comanda orice produs doresti fara a impune o valoare minima a comenzii.

5. Cum stiu care este dimensiunea potrivita pentru mine?

Ne-am gandit deja la acest lucru! De aceea avem sectiunea TABEL MASURI pe care o poti accesa pentru mai multe informatii. In cazulin care mai ai nelamuriri ne poti contacta telefnic folosind numerele din cadrul sectiunii contact.